Menu

Hurtig svartid på kundehenvendelser

Kundetilfredshed kan direkte måles på hvor god en service der ydes, og her vægtes hurtigheden i at vende tilbage på kundehenvendelser meget tungt. Er du hurtig til at svare, er dine kunder i langt højere grad tilfredse, end hvis du er langsom til at svare tilbage. Skal dine kunder vente i lang tid på at få svar, så bliver det hurtigt et irritationsmoment.

CRM system direkte integreret med din e-mail indbakke

En af de fire grundlæggende dele i et CRM system er support. I Dynaccount kan du hurtigt og let håndtere alle kundehenvendelser via et ticket support system, som er koblet direkte op på din support e-mail adresse til din virksomhed. Under opsætning indtaster du login til IMAP-serveren (indgående mailserver) og Dynaccount bliver direkte integreret med din e-mail indbakke. Alt korrespondance sker altså via din egen e-mail adresse og server - men bare langt smartere via ticket systemet kombineret med en masse features fra CRM systemet i Dynaccount.

Resultatet er at du bliver langt hurtigere og dermed mere effektiv i din håndtering af kundehenvendelser.

Når en kunde skriver en mail, så ryger den direkte ind i CRM systemet og bliver oprettet som en ticket. Hele dialogen med kunden, som vedrører samme ticket er samlet i samme tråd, så du lynhurtigt kan se hvad der er blevet talt om. Flere forskellige supportmedarbejdere, som er tilknyttet CRM systemet kan svare på samme ticket.