Automatisk fakturering
Automatisk opkrævning af kunder
- Automatisk faktura
- Mindre administrativt arbejde
- Nem håndtering af forskellige typer abonnementer
- Få et fast og forudsigeligt cashflow
- Opkræv altid kunder til tiden
- Kombinér abonnement med FI71 og Betalingsservice (PBS)
- Ingen tredje-part software
Udvidelser
Abonnementsstyring
Du kan hurtigt og enkelt opsætte abonnementer, der automatisk opkræver dine kunder i et forudbestemt, fleksibelt interval, der angives i dage eller måneder. Du opretter et abonnement med varelinjer, vælger interval (opkrævningsfrekvens) og vælger en startdato - resten kører helt automatisk. Din kunde modtager en automatisk faktura.
Det eneste du skal gøre, er at holde øje om fakturaerne betales til tiden. Abonnementsperioden med start- og slutdato fremgår af fakturaen.
Du kan skræddersy abonnementerne både til din forretning og dine kunders behov. Du kan oprette standard varelinjer, som opkræves hver gang, og du kan tilføje engangsopkrævninger, der opkræves én gang og slettes efter fakturering.
Du kan oprette abonnementer direkte på en debitor (kunde) eller oprette en abonnementgruppe og tilføje debitorer og/eller debitorgrupper.
Der er ingen grænser for hvordan du vælger at opsætte og styre dine abonnementer. Hvis abonnementet har en begrænset løbetid, kan du også angive en ophørsdato.
FI71 og PBS integration
Hvis du ikke kun kan nøjes med faktureringen kører på autopilot, kan du med vores PBS integration automatisk hæve betalingen direkte fra kundens bankkonto med Betalingsservice.
Du kan også sende faktura som FI71 (Fælles Indbetalingskort korttype 71), så du slipper for at bruge unødvendigt tid på at opklare hvor betalingerne kommer fra. Når du modtager mange betalinger bør du altid sende faktura som FI71 med et indbetalings-id.
“NichefabrikkenMette KaaeOverskueligt og letforståeligt. CRM delen har reddet mig for mange spildtimer i administrationen. Dejligt med et system der sparer mig tid, som jeg kan bruge til at udvikle mig virksomhed.„