Menu

Automatisk fakturering af dine kunder med abonnementsstyring

Abonnementsstyring i Dynaccount regnskabsprogram sætter faktureringen på autopilot. Slip for de administrative opgaver med bogføring. Alle fakturaer faktureres og sendes automatisk til kunden.

Hvis du sælger noget som et fast abonnement til dine kunder, som rengøring, vinduespolering, software eller lignende. Så har du med Dynaccount abonnementsstyring mulighed for at opsætte abonnementer, som automatisk opkræver dine kunder i et fast interval. Man kan mere eller mindre sige du sætter fakturering på autopilot, hvor du bare skal holde øje med om kunderne indbetaler pengene til de udsendte fakturaer.

Du slipper for alt det manuelle og administrative arbejde. Abonnementsperioderne fornyes helt automatisk via abonnementsstyringen uden du behøver gøre noget.

Automatisk opkrævning

I Dynaccount kan du automatisk opkræve dine kunder ved at systemet sender automatiske fakturaer. Du kan automatisk fakturere en hel kundegruppe eller du kan opkræve enkelte kunder.

Det eneste du skal gøre er at vælge hvilket interval abonnementet skal opkræves, hvilken dato det skal starte, og hvilke varer eller ydelser, der skal faktureres.

Fuld-automatisk abonnementsopkrævning

Du kan kombinere et abonnement i Dynaccount enten med FI 71 (indbetalingskort), som gør udligningen af faktura og betaling langt lettere. Eller du kan endda opkræve alle dine abonnementer via PBS (Betalingsservice), så opkrævningen automatisk hæves fra kundens bankkonto.

Regnskabsprogram til foreninger og klubber

Dynaccount er også rettet mod klubber og foreninger, så de hurtigt og enkelt kan opkræve alle deres medlemmer for medlemskab. Det eneste du skal gøre for at opkræve og fakturere alle foreningens medlemmer er at trykke på én knap - og det hele sker automatisk.