Online regnskabsprogram med lynhurtige funktioner
Online regnskabsprogram med smarte og intelligente funktioner, der sparer dig for en masse tid og bogføringsfejl med automatisk bogføring

Dynaccount er det bedste blandt online regnskabsprogrammer med hurtige og smarte funktioner, så du bruger mindre tid på regnskab med automatisk bogføring via Bilagscan. Farver er en fundamental del af systemet i modsætning til de traditionelle regnskabsprogrammer. Regnskab er et kompliceret emne, men farverne hjælper dig til en bedre og mere logisk forståelse af din virksomheds økonomi.
Dynaccount er udviklet let og brugervenligt samtidig med, at det indeholder høj funktionalitet. Et fladt og elegant design, som er overskueligt og uden forvirrende menuer og undermenuer, så funktionerne aldrig er mere end to klik væk fra et hvilket som helst udgangspunkt.
Programmet vandt iværksætterprisen for Nordjylland i 2013, og det findes i to forskellige versioner. Som en gratis Light-version og som et komplet regnskabsprogram i en Pro-version. I Pro-versionen har du op til 4 måneders prøveperiode.
Fordelene ved Dynaccount regnskabsprogram
- Spar op til 90% af tiden under bogføring og slip for bogføringsfejl
- Fuld-automatisk bogføring af uploadede bilag via intelligent software og Bilagscan
- Fuld-automatisk fakturering af kunder via abonnementsstyring i forudbestemte intervaller
- Gratis support via telefon eller e-mail 7 dage om ugen indenfor 60 minutter
- Automatisk bogføring og udligning af betalinger til fakturaer via bank integration
- Integrer Dynaccount i andre IT systemer via vores API og automatiser alle arbejdsgange
Online regnskabsprogram med farver
At bygge et bogføringsprogram op omkring farver giver god mening, da farver er den letteste og mest effektive måde at lave associationer. Debet og kredit skaber let forvirring, da begge både kan være positiv eller negativ. Men alle ved at rød er omkostning eller negativ, og grøn er indtægt eller positiv.
Et traditionelt regnskabssystem er bare tal stablet i en stor, grå og uoverskuelig tabel, men farverne i Dynaccount gør dit arbejde med regnskab og økonomi inspirerende og endda sjovt. Det visuelle udtryk med farverne hjælper med en lettere og mere logisk forståelse af regnskabet.
Slip for tastefejl og bogføringsfejl

Debet og kredit i et bogføringsprogram kan let skabe forvirring. Selv erfarende regnskabsfolk kan komme til at bytte rundt på dem, men det er der også god grund til. Begge kan både være positiv eller negativ bestemt ud fra hvilken kontotype i regnskabet de refererer til. I Dynaccount skal du kun forholde dig til farverne rød og grøn, som gør det hele meget lettere. Rød er negativ eller omkostning, og grøn er positiv eller indtægt. Når du skal bogføre et bilag, og du under bogføringen vælger konto, skifter debet og kredit farve, så det kun er farven du skal forholde dig til.
Hjælpeindikatorer i online regnskabsprogram
Til hvert bogført bilag er der tre hjælperubrikker Resultat, Moms og Balance. Resultat viser om bilaget er en omkostning eller indtægt - igen med farverne rød eller grøn, Balance viser om bilaget går i 0 (balance), og Moms viser det samlede momsfradrag for hele bilaget.
Ved at du allerede bliver gjort opmærksom på taste- og bogføringsfejl under selve bogføringen, så slipper du for at fejlfinde på et senere tidspunkt og bruge tid på at rette fejlene.
Revisorer og bogholdere har allerede taget godt imod den smarte og innovative bogføringsmetode.
Du kan læse mere dokumentation til bogføring i Dynaccount.
Bogføring af omkostning

Bogføring af indtægt

Bogføring af "flerbenet" bilag

Ingen små og krøllede kvitteringer

I Dynaccount har du en digital bilagsmappe, hvor du kan uploade og gemme dine købsbilag og fakturaer, så du slipper for løse og irriterende kasseboner, som alligevel har en tendens til at forsvinde, før du når at få dem bogført. Så snart du modtager købsbilag, kan du tage billeder med din telefon, og sende dem direkte til regnskabet. Kort tid efter er bilaget tilgængeligt i programmet.
Send bilag til online regnskabsprogram via e-mail
Til den digitale bilagsmappe er tilknyttet en unik e-mailadresse, hvor du kan sende og videresende e-mails du modtager med PDF fakturaer. De fleste fakturaer modtager du allerede som PDF i indbakken i din mail, så du skal bare videresende dem til e-mail adressen, som er tilknyttet Dynaccount.
Mindre kvitteringer og kasseboner kan du tage billede af med din telefon og sende til regnskabet.
Regnskabsprogram med fleksibel bilagsmappe og søgemuligheder
Den digitale bilagsmappe giver et langt bedre overblik over dine bilag sammenlignet med den gammeldags fysiske bilagsmappe. Du kan direkte se hvilke posteringer de digitale bilag er tilknyttet, da alt regnskabsmaterialet er samlet online.
I Dynaccount online regnskabsprogram kalder vi det papirløst regnskab, og det er lige hvad det er. Du slipper for små, løse købskvitteringer og kasseboner, og du slipper for den støvede fysiske bilagsmappe, som tager plads i reolen, som du alligevel kun har adgang til, når du er på kontoret.
Undgå tastearbejdet med bank integration

I Dynaccount kan du importere alle banktransaktioner direkte fra netbanken. Langt det meste arbejde i forbindelse med bogføring er indtastningsarbejde, og ved at importere banktransaktionerne - ja, så slipper du selvfølgelig for langt det meste arbejde. Samtidig slipper du også for taste- og bogføringsfejl, da alle oplysninger hentes fra banktransaktionerne.
Overfør banktransaktioner til online regnskabsprogram
Når du har importeret alle banktransaktioner, så er du kun få klik fra at have bogført regnskabet. Jo mere du tager udgangspunkt i banktransaktionerne jo lettere gør du bogføringsarbejdet for dig selv i det online økonomisystem.
90% af bogføringsarbejdet består jo af ren indtastningsarbejde, hvor du manuelt skal indtaste alle oplysninger. Ved manuel indtastning er sandsynligheden for tastefejl selvfølgelig også større. Når du konverterer banktransaktioner til bogførte bilag og posteringer, så springer du let og elegant over alt bøvlet.
Når du skal bogføre en banktransaktion, skal du bare vælge hvilken konto det skal bogføres på. Alle andre oplysninger hentes automatisk fra transaktionen.
Derfor er det selvfølgelig smartest at vente med at bogføre regnskabet til alle beløb er registreret i banken, og du kan tage udgangspunkt ud fra dem.
Automatisk bogføring og faktura udligning
En smart og tidsbesparende funktion i Dynaccount, er at du automatisk og med ét klik kan bogføre alle kundeindbetalinger. Funktionen matcher alle banktransaktioner med åbne og ubetalte fakturaer, bogfører dem og udligner betaling med de tilhørende fakturaer.
Automatisk bogføring minder lidt om FI 71 indbetalingskort, og funktionen kan også matche indbetalinger og fakturaer selvom der er flere fakturaer med ens beløb.
Gratis support 7 dage om ugen

Hos Dynaccount yder vi support i topklasse og 7 dage om ugen. Der er både support på mail til de hurtige spørgsmål og telefonsupport til de spørgsmål, som kræver lidt mere. Der ud over er der selvfølgelig også videosupport, så du kan se workflows i regnskabsprogrammet, så du får det mest optimale ud af programmet i din hverdag.
Integrer online regnskabsprogram i ekstern software

Du kan integrere Dynaccount online regnskabsprogram i alt software. Specielt hvis din virksomhed har mange daglige processer, hvor økonomi og regnskab indgår, så kan der spares mange ressourcer på at gøre processerne fuldautomatiske ved at integrere med Dynaccount.
Det kunne f.eks. være webshops eller elektronisk kassessystem, som automatisk skal bogføre salgene, så du slipper for manuelt at bogføre dem. Når bogføringsprocesserne automatiseres, så slipper du også for bogførings- og tastefejl.
Læs mere om dokumentationen til API integrationen.
Online regnskabsprogram med CRM system
Et ekstremt vigtigt værktøj, hvis du gerne vil have struktur på virksomhedens økonomi og salg, så er det et CRM system du skal bruge. Det hjælper på mange måder med at optimere salget, da det hjælper med at holde styr på alle relationer både til eksisterende kunder og potentielle kunder.
Det er vigtigt at have styr på regnskabet, men det er endnu vigtigere at der er styr på salgsarbejdet. Hvis en virksomhed ikke kan sælge sine produkter og ydelser, så mister den hurtigt likviditeten og løber til sidst tør for penge og går konkurs.
Dynaccount er derfor direkte implementeret med et CRM system. Regnskabsprogram og salg er de to vigtigste dele for at administrere en virksomhed.
Sikkerhed og backup

Vi tager sikkerhed og backup meget seriøst, og derfor tager vi backup på alle servere hver 4. time alle dage. Alle backup kopier fordeles og opbevares på flere dedikerede servere og lokationer.
Regelmæssigt tester vi backupfilerne i et testmiljø, så vi sikrer os at filerne indeholder både den rigtige mængde og den rigtige data.